URAL SAHARA limited edition.

moto_svilpe.jpg

Heh, uzsita smeldzi un pārvēlās silti atmiņu viļņi par pavadīto laiku ar stipri līdzīgu modeli K-750 tautiņās sauktu par emku. Atceros, tēvs veda mūs uz copi Dūņezera krastos, kur šis mētāja badakātu un mēs cepām cīsiņus. Man kā mazam knariņam tas bija patīkams pārdzīvojums. Ja vēl līkumā blaķeni pacēla ar visu mani – bez maz vai ejakulācija bija. :D
Tad mocīc nostāvēja gadus desmit ar izņemtu bīdeli un pieklājīgi iekonservēts. Ap astoto klasi jau bija āķis lūpā un ķēros pie atpakaļ salikšanas. Atceros, pirmo reizi pielaidu dienā, kad pie sporta pils bija kaut kāds atmodas pasāciens – varētu būt 1988. gads. Sajūsma bija neizsakāma. :) Vārtīšanās pa zemi, lecieni un spiedzieni sita augstu vilni.
Tā kā blaķenes sēžamkulba bija rūsas apēsta, braukāju ar pliku rāmi, līdz pieradu pie lielā svara un laidu jau ar solo variantu.
Ehh, bija laiki. Braucām ar jebko, kur var ielikt motoru. :)

k-750s.jpg
Tehniska un sīkāka informācija par K-750.

Tīklā manīju lielisku pierādījumu un mēģinājumu pacelt vecos Urāla mocīšus jaunā gaismā un iepriecināt ASV baikerus. 14 000 zaļie, netīrie papīrīši it kā nedaudz par dārgu priekš ierastās krievu kvalitātes, taču īstiem motofaniem tas nebūtu šķērslis. Visvairāk iepatikās stilīgais, nelielā skaitā izlaistais Sahāras variants:
safar_520_400_f34.gif
safar_520_400_f34_2.jpg
Ražotāja lapa.

Leave a Comment