Iepirkšanās caur SKYPE.

Pamatideja prasta kā piecas kapeikas – klients (šajā gadījumā serviss ir pieejams tikai vīriešiem) reģistrējas attiecīgajā online servisā, ar pārdošanas menedžeri papļāpā par laiku, apmatojumu, hokeja rezultātiem, suņiem un valsts politiku, iemalko kādu als un šķirās kā draugi. Tēmas, protams, var lēkāt uz velna paraušanu, taču praktiski 10 – 15 minūšu laikā tiek uzzināta klienta vispārējā ģērbšanās kultūra, ieradumi un vēlamais stils. Seko mega paka (līdzīgi kā ģimenes paka torentos) pie klienta durvīm ar daudz un dažādiem lupatu gabaliem, kurus savukārt caur video skapi (lasi SKYPE) uzvelk un novelk, novelk un atkal uzvelk, līdz kamēr vienojas, kas patīk un ko pirks, un ko sūtīs atpakaļ. Pie tam maksāts tiek tikai par paturētajiem drēbju gabaliem. Čiks un gatavs.

Praktiska iepirkšanās tīkla veikalā, bet bonusā nāk līdzi laiska un vaļīga tērzēšana ar pārdevēju, lielāka vai mazāka virināšana, plus neitrāls viedoklis un ģērbšanās stila padoms no zinoša bābieša. (:

Pats process, iespējams, stipri patiks mazajiem, dīvainajiem. :D

Once a man (the service is only for men) gets his “trunk” of clothes, he tries them on via another Skype session (he is supposed to change off camera, but I am sure some perv customers will “forget”), gives his feedback to his personal shopper, and then decide which ones to keep.

The other problem the Trunk Club is going to have to deal with is men who sign up not because they want to spend $572 for a box of clothes, but just because they are lonely and want to talk to a woman over video Skype. (All the personal shoppers are attractive women). There is a whole perv element that these personal shoppers are going to have to learn to deal with, but all they need to do is hang up and block those men from Skype.

Kurš būs pirmais un uzbliezīs tādu šovam līdzīgu drānu pirkšanas procesu Latvijā? ((:

Trunk Club tur, aiz kalna.

Citāti no šejienes.

2 comments

Leave a Comment